منتدي احلي الذكريات
كول تون عمرو دياب 2009 فودافون Zyzoom
منتدي احلي الذكريات
كول تون عمرو دياب 2009 فودافون Zyzoom
منتدي احلي الذكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي عام وشامل للشباب والفتيات

الرئيسيةبوبتي hanodaaaأحدث الصورالتسجيلدخول

كول تون عمرو دياب 2009 فودافون

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

كول تون عمرو دياب 2009 فودافون Empty
مُساهمةموضوع: كول تون عمرو دياب 2009 فودافون   كول تون عمرو دياب 2009 فودافون I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 23, 2009 12:36 am

كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 348648

أكواد كول تون ألبوم عمرو دياب البوم وياه
ومش بس كدا دا انت هتعرف كلمات الكول تون لأن في أغنيه ليها اكتر من كول تون

واحنا اهم حاجا عندنا راحت الزبون .. اللى هو انت (IMG:http://www.alcomputergy.com/out.php?link=http://www.alcomputergy.com/forum/style_emoticons/default/teeth_smile.gif)

آه من الفراق
*055*004640#
آه من الفراق اللى يتفقو الحبايب فيه يبقو صحاب .. وآه من الفراق اللى بنشوف الحبايب فيه في اصعب عذاب اصعب عذاب .. وياعيني عاللى كان بيحب التاني اكتر بيهرب من المكان

الله على حبك انت 1
*055*004641#
عاشق صوتو وكلامو عايش على أحلامو معرفش ليه قدامو بتلف الدنيا بيا .. الله على حبك انت مبحبش غيرك انت والدنيا عندي انت والدنيا عليك شويه .. ضحكه عينك لعيني الله الله يا عيني من يوم ما شافتها عيني

بقدم قلبي
*055*004642#
انا بقدم قلبي آه لو تقبلو .. وآدي كمان عمري كأنو في أولو .. الشوق دا كلو قولي مين يتحملو .. يكون في عونك يا اللى زيي مجربو .. انا مكنش الحب عمرو في نيتي .. وانا معاك غيرت رأيي وفكرتي .. اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي .. لو حبي ليك قالو عنو عادي بيكدبو

بعدت ليه
*055*004643#
بعدك في ناس عايشين لراحتي ولا عارف اعيش براحتي .. دا انا راحتي بعدك في وحدتي .. بعدك في ناس عايشين لراحتي ولا عارف اعيش براحتي .. دا انا راحتي بعدك في وحدتي .. بعدك في ناس عايشين لراحتي ولا عارف اعيش براحتي .. دا انا راحتي بعدك في وحدتي

عيني وانا شايفو
*055*004644#
والله يا جمالو هما شافو ايه .. عيني وانا شايفو عايزه تاني ايه .. قلبي وانا عارفه قالي روحي فيه .. عيني وانا شايفو عايزه تاني ايه .. قلبي وانا عارفه قالي روحي فيه .. دا حبيب قلبي انا يرتاح واتعب انا.. وانا مين غيري انا .. يهواه زيي انا .. عيني وانا شايفو عايزه تاني ايه .. قلبي وانا عارفه قالي روحي فيه

الا حبيبي
*055*004645#
تفرق كتير ايامي وقلبي مش وياه .. حياتي انا في غيابو ازاي هتبقي حياه .. كلو الا حبيبي ودي تبقي دنيا الا ويا حبيبي .. انا ليا مين في الدنيا بعد حبيبي

حلوة الايام
*055*004646#
اوعدني هتفضل طول العمر في دنيايا .. دي حياتي عايشها في جنه طول منتا معايا .. ايام حلوة الايام يا حبيبي معاك ولا في الاحلام .. اوعدني هتفضل طول العمر في دنيايا .. دي حياتي عايشها في جنه طول منتا معايا .. ايام حلوة الايام يا حبيبي معاك ولا في الاحلام

مالك
*055*004647#
مالك مش خلاص حبيت ناس بقيت معاهم .. ليه بتسال ليه ليه عني من وراهم .. مش خلاص حبيت ناس بقيت معاهم .. ليه بتسال ليه ليه عني من وراهم .. مش خلاص نسيت ناري الا طب انت مالك

طمني
*055*004648#
طمني وقولي هتجيني يا واحشني ومن زمان عيني هتموت عليك .. دا انا بحلم يومها وانت جنبي والشوق يا حبيبي جوه قلبي وعنيا عليك ..طمني وقولي هتجيني يا واحشني ومن زمان عيني هتموت عليك .. دا انا بحلم يومها وانت جنبي والشوق يا حبيبي جوه قلبي وعنيا عليك ..طمني امتي تقرب مني دا انا عاشق مستني وبنادي عليك .. يا غالي امتي تريح بالي

وياه 1
*055*004649#
وياه الحياه هتحلي وانا معاه هو دا اللى انا بتمناه واللى عيني شايفاه .. احساس انو احلى واغلي الناس خلي قلبي يقولي خلاص .. اهدي بقي لاقيناه

وياه 2
*055*004650#
وياه الحياه هتحلي وانا معاه هو دا اللى انا بتمناه واللي عليني شايفاه .. احساس انو احلي واغلي الناس خلي قلبي يقولي خلاص .. اهدي بقي لاقيناه .. ايوه هقول واعيد مهو بقي جنبي ومش بعيد

وحياتي خليكي
*055*004651#
وحياتي خليكي مع قلبي دايب فيكي .. وليل نهار بيقول يا حبيبي .. وحياتي خليكي وعنيا تقولها لعنيكي .. هقول لمين غيرك يا حبيبي

يهمك في ايه
*055*004652#
يهمك في ايه اموت ولا اعيش دا كلام ملكش تسألني فيه .. وهتقولي ايه دا اللى بيتغير اكيد بيبان عليه .. يهمك في ايه اموت ولا اعيش دا كلام ملكش تسألني فيه .. وهتقولي ايه دا اللى بيتغير اكيد بيبان عليه

طلبي بقي محدش يقولي في اغنية مش موجوده لأن ده كل اللى في فودافون, وياريت محدش ياخد التوبيك (IMG:http://www.alcomputergy.com/out.php?link=http://www.alcomputergy.com/forum/style_emoticons/default/red_smile.gif)

ودي أكواد الألبوم موبينيل

ليــــالي
مشرف
مشرف
ليــــالي

مُساهمةموضوع: رد: كول تون عمرو دياب 2009 فودافون   كول تون عمرو دياب 2009 فودافون I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 24, 2009 3:34 am

كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 571177
كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 166974 كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 293166 كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 166974

حـــــــــــــــــلو كتير الكول تون
بصراحه منتدي جناااااااان
واحب اكون من اصدقاء المنتدي
لــــــــــــبالي
غريق المآسي
المراقب العام
المراقب العام
غريق المآسي

مُساهمةموضوع: رد: كول تون عمرو دياب 2009 فودافون   كول تون عمرو دياب 2009 فودافون I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 24, 2009 10:33 pm

ليــــالي كتب:
كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 571177
كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 166974 كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 293166 كول تون عمرو دياب 2009 فودافون 166974

حـــــــــــــــــلو كتير الكول تون
بصراحه منتدي جناااااااان
واحب اكون من اصدقاء المنتدي
لــــــــــــبالي

المنتدى منتداكي اختي الغالية ليالي
نورت المنتدي
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: كول تون عمرو دياب 2009 فودافون   كول تون عمرو دياب 2009 فودافون I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 1:24 am

كول تون عمرو دياب 2009 فودافون
صفحة 1 من اصل 1